mislim da ovo zaslužuje vlastiti topic.
ovo dolje je moj komenta kroz e-mail na 
info@medvescak.com"poštovani,
već dvije godine idemo na gotovo sve utakmice medveščaka. pod mi mislim na cijelu obitelj. "odradio" sam hrpu čekanja prošle godine za gotovo sve utakmice, a za ovu godinu sam kupio 4 godišnje karte. 
pored kupnje karata na utakmicama barem toliko potrošim na razne napitke i grickalice i onda još toliko na razne rekvizite medveščaka (dresovi,majce) za djecu i onda još opet toliko na rođendan koje mi je dijete već drugi puta slavilo u domu sportova za vrijeme utakmice.
povrh ovoga , svim prijateljima i poznanicima pričam kako je hokej odličan sport i atmosfere na utakmicama ugodna i za obitelji i za sportsko navijanje, i da je taj jedan "izlazak" vrijedan novaca koje se u njega ulože.
najblagija riječ kojom mogu opisati ono što sam pročitao o novim uvjetima kupnje godišnjih ulaznica i njihovim cijenama(posebno dječje!) je: "neugodno iznenađen".
odakle vam obraz dvostruko i više (1000 i 1400kn) povećati cijene bez ikakvog obrazloženja o ikakvoj novoj vrijednosti i što kupac dobiva za to (broj utakmica, uvjeti za druge lokacije)?
kako možete djeci dvostruko povećati cijene bez ikakve opcije kupnje nekakve "obiteljske "ulaznice?
sretan vam put s tom novom strategijom , i na njega slobodno ponesite moje 4 godišnje ulaznice (više mi neće trebati) zajedno s projiciranim prihodima (x3) od dodatnih sadržaja i širenjem doobrog glasa o vašem klubu.
"